Followers

Tuesday, May 29, 2012

Ke Mana Menghilang?

Bersawang seketika blog babyshogun nie...Yup, saya mengambil masa yang agak lama untuk update entry yg terbaru...Tapi sejujurnya, slps satu hari berjaya menyiapkan SAL dgn kak nisa tue, sy terus mulakan project yg SAL yg kedua iaitu SAL Vegetables.

Utk SAL Vege, ada 8pattern akan diberi kepada setiap peserta SAL di FB-Cross Stich Lover. Ianya terdiri daripada carrot, corn, mushrooms, asparagus, green onion, brocolli, beet dan tomatoes.

Kebelakangan ini, saya agak sibuk, makanya, project SAL-corn saya agak lambat disiapkan berbanding sahabat2 yg SAL yg lain...tapi ianya tidak mematahkan semangat saya untuk terus menyiapkannya.


Inilah dianya...
Minggu lepas, saya terima 2 benda yg menyeronokkan saya...saya terima majalah CS Crazy untuk bulan July. Nmpk menarik kan 'fancy florals' tue kan? Adakah ianya bakal menjadi WIP saya? Tunggu dan lihat aje la ye...

CS Crazy mag - July 2012

Dan juga menerima Dimension Kit yg dibeli dari kak nisa...Agak elegant pembungkusannya...saya suka...  :)  sesuai dgn harganya... X rugi membelinya... Bila tiba gilirannya, saya akan mengadap puas2....

Dimension kit - White Roses


Happy Stitching...  ;)

2 comments:

  1. ada juga yg saya beli dari kak nisa tapi belum sempat buat lagi..bestnya msk SAL Vegetables tu teringin tapi xdak keberanian takut x sempat hbs.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nanie: biasala..membeli je dulu...dah lega dari apa2 project baru boleh mengadap dim kit... ;)

      Kenapa tak nak join SAL vege tue...jom la join...SAL utk setahun...bukannya sebulan dua...cuma end of the month kena update progress...sapa yg dah siap, update la awal...utk yg tak siap2 mcm saya, hujung bulan la baru update... :)

      Delete