Followers

Monday, July 16, 2012

Exam dan Gianku

Lama sungguh tak post entry di sini...Rindu sangat tapi sebab terlampau busy maka saya tak dapat nak memberi komitmen di babyshogun... Okla...saya busy sbb saya nak exam.... Nervous sungguh dibuatnya...dah lama tak attend exam...tu yg nervous semacam...dan mungkin kerana saya expect tinggi sangat tue yg jadi tak keruan...

Saya bermalam di Equatorial Hotel, Bangi...kali ini bilik saya sangat luas... Once dah check-in, terus solat dan continue study...

View bilik

Meja study....penuh dgn notes...
 
Room service....oh sangat tak sedap nasinya...huhuhu...tp lada kicap dia sedap sungguh...  ;)

Bangun pagi, gie breakfast, packing back, check out dan terus ke NIOSH...Makin gabra... Exam bermula dari pukul 9am - 11am....Part 1 (objective dan essays)...Geram sbb soalan essay tu kacang...(soalan je kacang) tapi nak menjawabnya....SubhanAllah...saya boleh menjawab tapi tak puas hati sbb tak complete jawapan yg saya berikan... Frust? Sudah semestinya tapi ianya tidak menghalang saya utk melayan rasa frust ini...

Sejurus selesai exam, sy terus ke KLIA...reached there aroun 11.30am...melilau cari port biasa...huhuhu....penuh...last2 saya berCS di ruang duduk berdekatan dgn Secret Recipe... Sempat melayan buat photo stitch yg dah tergendala itu... Then bila perut dah lapar....terus ke Secret Recipe dan mencari port biasa saya itu... Alhamdulillah...walaupun bukan di seat yg biasa tue tapi sekurang2nya di sekitar itu...  :)   Sy terus start dgn project baru... 


Permandangan belakang kanan saya....  :)

Project baru...  :)
 
Baru nak start

Selama 3jam lebih berjaya siap sampai sini (a lot of distraction, main FB, dgr lagu) Kalau fokus sure dah siap..

Geng yg sama yg dah siap.

Project SAL Vege saya makin slow...corn saya tak siap2 lagi...Ntah la kenapa....Mungkin juga saya kehilangan semangat yg 'drives' saya ketika ini...Tak mengapa...i will be on track soon...

Saya tgh plan nak bagi simple cs birthday wish utk boss sy, ms Thiru...birthday dia minggu depan dan....saya ada 5 benang yg tak ada dlm stock sy...Hmmm....mcmana ek...nak ke bandar gie beli benang malas....hehehe...harap sy berjaya menyiapkan nye on time...  :) 

Happy Stitching everyone. Love...-ina-

6 comments:

  1. wah... sempat lagi tu berCS hehehhe....

    ReplyDelete
  2. Nanie: 10hari lebih x mengadap cs smata2 nk fokus pd exam... Klau dh kena mnggu lama di KLIA...wajib bwk cs... :)

    ReplyDelete
  3. wah.. segan2 tak nak menjahit kat klia tu? hehehe.. :D

    pantas btol.. kejap je dah menjadi ek.. :D pro cs..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zila....mula2 dulu segan...la ni pntang outstation lg2 klau kna naik flight...WAJIB bawa...project kecik mmg sat ja..
      Agaknya klau sy minat crochet..byk dh granny square tu sy buat...hehe...

      Delete
  4. Oh, exam. Semoga the result turn out great, Ina! :)
    Gigih sungguh Ina ber-cross stitch. Semangat! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. InsyaAllah.... ;) Thanks yati...mudah2an...
      Bab2 cs mmg sgt gigih...hihi...smgat yg membara2 gitu....

      Delete