Followers

Tuesday, October 30, 2012

Sepi yang Busy

Kali ini saya betul-betul menyepi dari update blog...rindu sangat tapi disebabkan tiada progress dari hasil saya maka sebaiknya saya menyepi seketika... Tapi masih juga sempat menziarahi blog teman-teman yang lain disamping meninggalkan jejak...  ;)

Masih ingat lagikah entry saya mengenai exam Part I saya pada bulan July yang lalu... Alhamdulillah... saya lulus...
seronok tak terkata...syukur ya Allah...

Dan sekarang, dalam kesibukan dengan activity kerja, saya terpaksa menyiapkan report untuk disubmit ke pihak yang berkenaan untuk exam Part 2. Due date utk submission report ini pada 23 Oct 2012. Saya berjaya menyiapkan sblm tarikh tutup...

After this, saya kena bersiap sedia utk study syllabus yg berkenaan... Utk Part 2, saya perlu buat presentation dan ada Q&A diantara presenter(saya) dgn ahli panel... Doakan saya dpt menjawab segala persoalan yg dilontarkan nanti... (mode: yg sgt risau)
a copy of report yg disubmit utk exam Part 2 nanti

Saya berusaha keras utk menyiapkan SAL yg ketiga-Mushrooms...Kalau nak dibandingkan dgn kwn2 yang lain, saya jauh ketinggalan...dah le jd admin, slow plak progress... Kalini mmg amik masa yg sgt lama compare 2 pattern sblm ini (carrot & corn)
backstitch in progress

berjaya juga menyiapkan

Oh ya, pd 23 September yg lepas, kami menyambut hari kelahiran Ammar di Raub dan celebrate kali kedua di tadikanya bersama-sama kawan-kawan dan teacher-teacher nya.

kami menggelarkan kek ini 'kek rumput'
ada 2 spiderman-takut berlaku perebutan

oh, ini kek utk tadika

 
celebrate di rmh tok abah

di tadika Ammar

Awal October yg lps....sy amat2 sibuk...pepagi buta dah dtg kerja, dan balik pd mlm hari...letih tak terkata. Segala urusan anak2 mmg en suami yg tolong...

ini suasana di lewat ptg di mana saya kena bekerja sehingga pkul 9pm...~amat meletihkan

Setelah melalui aktivity harian yg memenatkan, kini saya kembali dgn aktiviti kegemaran saya... Ini merupakan pattern yg ke 3...yg dibuat khusus utk diberikan kepada seseorang yg sgt istimewa... 

berjaya menyiapkan

yg dah complete xsmpat nk snap

Sebenarnya dah siap dah pattern yg ke3 ini, tinggal utk dihtr framekan je lagi...dlm pada itu, saya ada plan nak dibuat utk ketiga2 anak daranya....masih dlm progress, slow...yup..slow..kalini disebabkan saya tidak sihat...demam yg melanda...will update it later ok..

Well, i will be busy again....but will come back soon...as soon as i can...Happy stitching everyone!

6 comments:

  1. Ina,
    tahniah, lulus periksa hari tu dan best of luck untuk periksa akan datang.
    Sempat lagi tu, buat cross stitch. Comelnya pattern teapot tu. :)

    ReplyDelete
  2. yati,
    terima kasih..now risau utk Part 2...gerun..segala mak nenek yg perlu dihafal....xhafal2 lg...slide presentation pn xbuat2 lg....alahai....(mode:risau yg xabis2 tnpa bbuat apa2 pn utk menanganinya-hancusss)

    cs buat jgk....tak mmpu nk ketepikn...hehe

    ReplyDelete
  3. Ina... tahniah..tahniah..

    Saya pun dah lama tak ke sini.. mcm2 projek ek.. aiseh... jeles.. tapi tak terbuat la saya.. kerana pelbagai faktor.. ekekeke.. tp memang geram la dgn pasu2 bunga kat kiut miut itu..

    dan happy belated birthday Ammar.. :D
    spiderman dan ben10 memang tak dapat dipisahkan dengan anak bujang ek.. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. mekasey...mekasey....tggal 1 exam je lg...

      zila....xpe...zila pn byk project...crochet...la...quilt la...huhuhu...saya cs je la....pasu2 tu mmg memikat jiwa....tp malangnya....pasu2 tu khusus utk bg hadiah...

      tulah pasal...thn dpn apalah pulak ea...kikiki...bdk2 mcm2 permintaan...kdg2 yg diminta xada...pndai2 la kite adjust...

      Delete