Followers

Thursday, January 31, 2013

Berlalu sudah Januari 2013.


SubhanaAllah.....cantik sungguh...



Salt or Pepper???

Suka dgn akar2 ni...

Baru berjaya menyiapkan pattern yg ke5, 3 more to go...(brocolli, beets n tomatoes)


Berjaya siapkan....almost 2 years...bangga lak rasghe....ngee.... Oo~


Dok ketagih ayaq ni....kopak duit...


Cool Blog~saya ada lah peminum tegar....aritu suka Choc Blog now beralih arah ke Milk Shake choc flavour with DOUBLE black Pearl...


After dok kalut-kalut nak exam Part 2, hujung tahun lepas (28.12.2013) terus kesibukan tahap power rangers... Selepas bos sy resign, keadaan saya agak kelam kabut...sungguh...tak terkejar....saya hanyalah pekerja biasa...Tapi apabila terpaksa mengatur, menyusun jadual...berurusan dgn pihak high management, wish is saya ja...rang lakukannya...agak2 terkial2...

January 2013 bermulalah bulan busy saya tanpa sempat saya memikirkan apakan AZAM tahun baru saya... ~sigh... kesian betul...tapi azam nak kurus tetap mengikuti saya setelah 2thn berlalu tnpa apa2 penurunan pun....Uwaaaaa....sedey sgt...

Green Onion dah siap, terus saya maju ke depan lagi dengan brocolli pula...Dengan hanya fokus satu jam untuk bercs...ntah bila lah saya berjaya menyiapkan 3 pattern SAL vege ini...Wish me all the best...

Hingga ke temu lagi di lain masa....Selamat bercraft semua...


Remember that frienship is a wise investment.


4 comments:

  1. kejap je dah Feb kan?
    super duper bz pun masih sempat berhobi..cayalah ina!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tulah...time keje amik time lunch utk buat cs...mmg xlunch la kiranya...nk buat kt rmh..xsmpat...

      Delete
  2. Ina... sibuk benar sekarang ye? dah lama kita tak chatting...
    tgh buat project apa pulak skrg ni?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haah...lama sgtkan....busy sgt sy.... Takde project baru...now struggling siapkn SAL Vege...slow sgt progressnya....harapkn 1jam lunch hour je utk mngadap.

      Delete